Phone:
Email:
Sampling/Promoter

Sampling/Promoter

 

Un promoter se numeşte acea persoană ca promovează un produs, abordează un consumator şi îi face o prezentare a produsului cu scopul de a-l vinde.

Caştigarea încrederii clieţilor reprezintă unul din obiectivele principale ale unei campanii de promovare.

Un promoter poate să lucreze în diverse locaţii precum: supermarket-uri, benzinării, cluburi, diverse lanţuri de magazine, stradal; în funcţie de locul unde se doreşte promovarea produsului respectiv.

În functie de tipul de promovare, un promoter poate face o prezentare a produsului din punct de vedere al preţului promoţional, al schimbării etichetei, un nou produs pe piaţă. Promoterul poate face o degustare oferind consumatorilor şansa de a încerca produsul gratuit sau poate face o distribuţie de pliante (flyere) , materiale informative, etc.

Aceste tehnici de marketing au un contact direct cu consumatorul final. Campania de sampling aduce rezultate notabile companiei deoarece promoterii fixează produsul/serviciul mai usor în conştiinţa cumparatorului.

 

Pentru fiecare campanie de promovare oferim:

- Promoteri disciplinaţi, motivaţi şi convingători

- Supervizori cu experienţă

- Tranining-ul promoterilor

- Realizare de speech în funcţie de obiectivele campaniei

- Rapoarte pe fiecare zi de promovare care conţin informaţii importante primite de la consumatori şi vânzările realizate

- Target al vanzărilor